3 הטעויות העיקריות שמוכרי נכסים עושים שעולות להם בהמון כסף💸

1️⃣ פרסום במחיר גבוה מאוד ולא ריאלי ❌ – כל בעל נכס מתייחס בצורה רגשית לבית שלו – ובצדק. עם זאת, כשבית חדש יוצא לשוק הוא כמו ״מגש חם״ – זה הזמן הטוב ביותר לתפוס את הקונה הרלוונטי. יציאה במחיר לא ריאלי תגרום בדיוק לתוצאה ההפוכה ולפספוס של הקונים הרציניים שיכולים לייצר לכם את העסקה המצוינת שאתם כל כך רוצים.
.
2️⃣ לתת למס׳ מתווכים לעבוד על הדירה – להפוך לשוק ⚠️
בצורה הזו, מאחר והמתווכים רוצים להגיע לקונה המתאים מהר מכם, הם מתחרים גם בכם – הם מפרסמים מודעות ״מתחרות״ לשלכם ולשאר המתווכים ובמחירים נמוכים יותר !
אז מתי הדירה שלכם תהיה אטרקטיבית יותר ותימכר במחיר הגבוה ביותר ובזמן הקצר ביותר ? כשיש רק את הדירה שלכם מוצעת למכירה בצורה בוטיקית וייחודית עם פרסום יחיד, אמין ומרכזי ? או כשנוצר "שוק" ותחרות על ביתכם – בינכם לבין מפרסמים נוספים ?
.
3️⃣ ניהול משא ומתן אמוציונלי ⛔️ – כשאתם מנהלים מו״מ על הבית שלכם, הממלכה שלכם – האלמנט הרגשי מתערב ופוגע בקבלת החלטות רציונליות ונכונות – כל טעות קטנה תעלה לכם לא מעט כסף ! לכן מו״מ רציונלי, אסטרטגי ומחושב שישיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר, מתבצע בצורה הטובה ביותר ע״י צד שלישי שזו מומחיותו.
.

✅ איך חוסכים את כל זה וממקסמים את התוצאה? נותנים לאיש מקצוע מקצוען ואמין עם תוצאות לעבוד עבורכם על הנכס – איש מקצוע שהוא חלק ממשרד גדול ומצליח, עם תוכנית עבודה מסודרת ושקיפות מלאה.

אנחנו פה בשבילכם.

שמרו על קשר!

טלפון דניאל

052-8313499

טלפון אביב

050-6340736

אימייל

Levhanadlan.ad@gmail.com

שלחו הודעה